Często zadawane pytania
Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?
Aby utrzymać nasze ceny na jak najniższym poziomie, Zalewski Odzież dostarcza produkty bezpośrednio od producenta lub dostawcy. Pomyślne przetworzenie zamówienia zajmuje zwykle 1-2 dni robocze (poniedziałek - sobota). Średni czas dostawy w Polsce wynosi około 7-8 dni robocze (poniedziałek - sobota).
Minął oczekiwany czas dostawy, gdzie jest moje zamówienie?
W większości przypadków zamówienia są dostarczane w szacowanym czasie dostawy. Niestety, zamówienie może być opóźnione. Czy czekałeś 3 dodatkowe dni po pierwotnym czasie dostawy i nadal nie otrzymałeś zamówienia? Jeśli tak, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@zalewskiodziez.pl
Jakie są koszty wysyłki?
Zawsze możesz skorzystać z bezpłatnej wysyłki w Zalewski Odzież do Polski.
Brakuje mi niektórych produktów, jak to możliwe?
Niektóre zamówienia są wysyłane w osobnych paczkach ze względu na ograniczenia wagowe. Aby zapewnić jakość produktów, zamówione produkty mogą pochodzić od różnych dostawców. W przypadku zamówienia kilku produktów w tym samym czasie, produkty mogą nie zostać dostarczone w tym samym czasie.
Nie martw się, Twoje zamówienie jest już w drodze. Pozostała część zamówienia jest zazwyczaj dostarczana w ciągu 1 do 3 dni.
Co powinienem zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną przesyłkę?
Niestety może się zdarzyć, że zamówienie zostanie uszkodzone w momencie dostawy. Jako klient nie możesz oczywiście nic na to poradzić. W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@zalewskiodziez.pl Konieczne jest zrobienie zdjęć reklamacji i dołączenie ich do wiadomości e-mail. Wymienimy przedmiot bezpłatnie.
Prosimy o niezwracanie produktu bez udostępnienia nam zdjęć. W przeciwnym razie niestety nie będziemy w stanie znaleźć odpowiedniego rozwiązania. Nasz zespół obsługi klienta zajmie się Twoją wiadomością tak szybko, jak to możliwe i będzie współpracować z Tobą w celu znalezienia najlepszego rozwiązania.
Co się stanie, jeśli kupiłeś niewłaściwy produkt, nie pasuje on lub nie chcesz już tego produktu?
Najpierw skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta info@zalewskiodziez.pl. Zobaczymy, jakie jest najlepsze rozwiązanie dla Ciebie. Jeśli nam się nie powiedzie, zapłacisz tylko koszty wysyłki za zwrot produktu do nas.
Jaki jest koszt zwrotu?
Jesteśmy odpowiedzialni za koszty zwrotu, jeśli otrzymane produkty są uszkodzone lub wadliwe. Jeśli jednak kupiłeś niewłaściwy produkt, nie pasuje on lub nie chcesz już produktu, koszt zwrotu ponosi klient.
Czy masz jeszcze jakieś pytania?
Skontaktuj się z nami:
Nazwa sklepu: Zalewski Odzież
Adres: Utrechtseweg 341, Amersfoort, Utrecht, 3818 EL, Holandia
Adres e-mail: info@zalewskiodziez.pl
Telefonicznie: +31616589514
Godziny otwarcia Obsługa klienta:
Od poniedziałku do piątku: od 08:00 do 17:00
(GMT+01:00) czasu środkowoeuropejskiego
Zawsze staramy się odpowiadać w ciągu 24 godzin.